زوجة أحمد الفيشاوي تهاجم محمد رمضان مجددا ثم تتراجع: العيب عليك

حذفت نادية كامل زوجة الفنان المصري أحمد الفيشاوي منشورها الثاني عبر فيسبوك الذي هاجمت فيه الفنان محمد رمضان، لكن العديد من الصفحات المهتمة بالمشاهير على السوشال ميديا كانت قد تلقفته قبل حذفه.
وكتبت زوجة أحمد الفيشاوي: “يا نجم مش عيب أبدا إن الإنسان يكون غني ومعاه فلوس ومبسوط بيها طالما هو شقي وتعب فيها.. بس العيب عليك دلوقت، مفيش دلوقت في العالم كله وبتكلم عن الناس اللي معاها فلوس حد ماشي زيك كده”.

وأضافت نادية الكامل: “الناس الفنانين والرياضيين ونجوم المجتمع بيكون عندهم big team عشان يهيئ حياتك وتعرف بتعمل إيه بفلوسك، ومفيش حد دلوقت غير وهو عنده life coach بيعلمك ويعرفك تطلع تقول إيه وإزاي وأمتى ودي مش عيب أبدا، الحاجات دي اتعملت مخصوص للناس اللي زيك، اللي هما في مستوى عقلي واجتماعي ضعيف أو ناس أغنية جدا ولازم team يدير الفلوس دي ومعاها حد يعرفك بتعمل إيه”.
وبدأت الأزمة بعدما كشف أحد مصممي الأزياء عن معاناته مع محمد رمضان ورفضه دفع أموال ملابس حصل عليها من تصميمه، لتقوم زوجة الفيشاوي بمهاجمته في منشورين قبل أن تغلق حسابها.
وكتبت نادية الكامل في تعليقها الأول على أزمة محمد رمضان مع مصمم الأزياء أشرف فجلة: “ما تدفع يا نجم تمن الهدوم اللي خدتها، وخليت مدير أعمالك ميردش على الراجل الترزي سنتين ولما جه عندك عاملوه بطريقة بايخة، كنت أدفع أحسن من الفضيحة دي.. أدفع تمن الـ4 سديري والـ3 بدل، ولا هو كل شوية فالح بس تقولنا وغنيتهالنا كمان أن كل هدومك فيرساتشي فيرساتشي وأنت بتقلدهم ومخيط نص هدومك عند الترزية، وفاكرنا عبط ومنعرفش الأصلي من المضروب، وملناش دعوة”.
وتابعت زوجة أحمد الفيشاوي: “من فضلك يا نجم البس في صمت وادفع اللي عليك.. ورجاء أخير يا ريت تنطق كلمة versace صح”.
ولم تكن تلك هي المرة الأولى التي تنتقد فيها زوجة الفنان أحمد الفيشاوي، محمد رمضان؛ إذ هاجمته في ديسمبر عام 2019، حينما كان يستعرض ممتلكاته وسيارته الباهظة.

2 80 536x675 1

مزمز


اضغط هنا للإنضمام لمجموعة الواتسب

اضغط هنا لبقية مجموعات الواتسب


رفيف أحمد

محرر بشبكة سودافاكس الإخبارية ، الشبكة الاولى في متابعة الأحداث والتغطيات

اترك رد وناقش الاخرين

هذا الموقع يستخدم Akismet للحدّ من التعليقات المزعجة والغير مرغوبة. تعرّف على كيفية معالجة بيانات تعليقك.