«لو كحيت بطلع تريند»..تعليق سمية الخشاب على ظهورها مع محمد رمضان

سودافاكس – تحدثت الفنانة سمية الخشاب، عن مقطع الفيديو المنتشر لها مع الفنان محمد رمضان، أثناء رقصهما معًا في أجواء احتفالية، خلال وجودهما في مهرجان الجونة السينمائي الدولي في دورته الـ43 .

وقالت «الخشاب» ردًا على سؤال الإعلامية أسما إبراهيم وهو :«حاولتي تظهري مع محمد رمضان في مقطع الفيديو المنتشر على السوشيال ميديا عشان تطلعي تريند؟: «أنا مش محتاجة أنتشر ولا أزود نجوميتي، أنا نجوميتي من زمان من قبل محمد رمضان يبقا نجم يعني، وهو زميل وكان موجود في مهرجان الجون».

وأضافت «الخشاب» حسب المصري اليوم، خلال لقائها ببرنامج «حبر سري»، على قناة «القاهرة والناس»:«وأنا ومليون ممثل تاني كنا موجودين، ومفيش الكلام دا، أصل أيه اللي بقصد أظهر معاه عشان أتشهر أنا كنت قاعدة مع صحابي وهو كان موجود ووقف جنبي كزميل عادي ومش متفقين على كدا».

وتابعت :«وهو ما شاء الله لما بيكح بيطلع تريند، وأنا ما شاء الله بردو لو كحيت هطلع تريند، بالتالي أنا مش مستنية التريند يعني».

جدير بالذكر أن آخر أعمال سمية الخشاب هو مسلسل «موسى»، بطولة محمد رمضان، سمية الخشاب، عبير صبري، رياض الخولي، سيد رجب، صبري فواز، منذر رياحنة، هبة مجدي، وعدد آخر من الفنانين، تأليف ناصر عبدالرحمن، وإخراج محمد سلامة، وتدور أحداثه في إطار من الدراما الصعيدي.



انضم لقروب الواتسب - اضغط هنا

انضم لقروب الواتسب - اضغط هنا

انضم لقروب الواتسب - اضغط هنا

   

اترك رد وناقش الاخرين

هذا الموقع يستخدم Akismet للحدّ من التعليقات المزعجة والغير مرغوبة. تعرّف على كيفية معالجة بيانات تعليقك.